Thursday, April 5, 2012

DIA : EPISOD 3

Rizal. Rakan rapat aku. Seorang yang bijak dan hebat. Menjadi harapan para guru. Keputusan periksannya selalu aja melangkaui aku. Aku sentiasa berharap suatu hari nanti aku dapat mengatasi dia.
Namun semakin aku rasa aku dapat mengalahkan dia, semakin jauh pulak dia tinggalkan aku. Memang siot je rasa...Takpelah satu hari nanti...tunggu jelah....

Yang paling menghairankan aku, dia bukanlah jenis yang rajin.. Sama je macam aku pemalas. Tak suka bukak buku. Study last minit jugak. Tetapi mungkin tuhan kurniakan dia otak yang cepat pick-up, thats why dia sgt terer...aku lebih suka gelarkan orang macam ni sebagai GENIUS....tak payah blajar pon boleh score tinggi-tinggi...

Airil, sorang lagi kawan aku. Muka kacaknya satu aset penting baginya. Setiap kali berjalan dengannya pasti perasaan cemburu menyelubungi aku..BAAaah! Mcm mana tak cemburu kalau semua gadis-gadis sekolah ni pewwit2 dekat dia..Diorang buta ke...aku sebelah ni diorang buat mcm takde...haha...elok pon...tak kacak siapa yang minat pulak kan?...

Lagenda pernah mengatakan bahawa Airil pernah bercinta 3 orang sekali dalam satu masa. Hebat kan? Kalau couple tu jgn ckplah...dah bnyak kali.. Tapi Airil pernah bagitau, semuanya tu bukannya serius. Hanya sekadar suka-suka. Hmmm Kasanova la ni ye~ Dalam hatinya hanya tertarik pada seorang perempuan...tapi sayangnya perempuan tu tak pernah balas cintanya....Ironi, muka kacak yng mampu menarik semua gadis suka pada dia tak mampu menarik hati seorang gadis yng betul2 dia suka..

Hmm......tiba-tiba aku teringat pada Nisa...Aku sendiri pun tak dapat menambat hati dia...

No comments:

Post a Comment